V hotelovém odvětví se tak objevil nový trend tzv. značkových residencí „Branded residences“ a vybrané hotelové řetězce se tomuto trendu již přizpůsobily a nabízí kompletně zařízené apartmány a studia s recepcí a hotelovými službami a zázemím. Tyto residence spravované profesionálními provozovateli jsou pak v dominantním rozsahu celkové kapacity rozprodávány individuálním investorům, od kterých si profesionální provozovatel bytové jednotky dlouhodobě pronajme, obvykle na dobu 5 až 10ti let za fixní nebo float nájemné.
Taková investice má nejvyšší likviditu pro záměr budoucího prodeje nemovitosti nebo exitu z investice, nejvyšší výnos z realizovaného pronájmu, ale zároveň její pořizovací cena je spíše nadprůměrná.
V této variantě se zároveň málokdy podaří pořídit nemovitost prostřednictvím programu Fractional ownership, protože renomovaný správce vyžaduje obvykle 80-90% kapacity pro pronájem veřejnosti s možností osobního užívání vlastníka apartmánu v rozsahu do 2 týdnů v roce.
Individuální movitý investor tento požadavek většinou akceptuje, protože mu osobní užívání v rozsahu 2 týdnů postačuje a v rámci efektivní návratnosti investice naopak preferuje maximalizaci výnosu z pronájmu. Podílový vlastníci v programu Fractional ownership pak většinou cílí na finančně méně nákladné nemovitosti s lokálním neznačkovým správcem.